UDENDØRS

Photo Rush foregår udendørs i København.

60 minutter

Aktiviteten tager cirka 1 time, men kan tilpasses efter behov.

dansk/engelsk

Vi kan udføre denne aktivitet på engelsk, og dansk.

Photo Rush

Photo Rush er en sjov holdøvelse, hvor holdet skal udføre en række spændende missioner, der bliver fotograferet med en iPad.

Hvert hold får en lang række opgaver, der giver forskelligt antal point afhængigt af sværhedsgraden. Opgaver kan for eksempel være at fotografere en person, der ligger på en bænk i parken, et holdmedlem, der spiller et instrument, at hele holdet hopper på samme tid, at hilse på en politibetjent, at kramme en p-vagt, at drikke en øl og meget mere.

Holdene udfører missionerne i den rækkefølge, de ønsker, og forsøger at gennemføre så mange som muligt, inden tiden løber ud. Når tiden er gået, samles holdene i et konferencelokale eller på en restaurant. Aktivitetsguiden samler alt udstyret og tæller pointene op.

Aktiviteten afsluttes med, at holdet med flest point tildeles en præmie.

Som alternativ kan vi arrangere et billedshow, hvor alle holdene får præsenteret deres billeder på storskærm. Dette er et meget populært tilbud, der er fremragende under en middag eller en konference.

Udfordringer

Utfordringene varierer for å passe alle:

  • Foto- og filmutfordringer der du må være kreativ og gi av deg selv
  • Mini-games 


Masser af sjove funktioner i spillet

I vores spil bruger vi iPads, som er spækket med sjove funktioner.

amazing race stockholm

Funktioner

BILLEDER OG FILM

Spillet indeholder flere film- og fotoudfordringer.

QUIZ

Du vil besvare spørgsmål i forskellige kategorier for at samle point

CHAT

Du kan tale med de andre hold gennem spillets chat

kikkert

Du kan se, hvor de andre hold er

ghosts

Pas på spøgelser, der tager dine point

Gadgets

Brug gadgets til at sende overraskelser til de andre hold


Dette er inkluderet

  • Aktivitetsleder
  • Ipads til alle hold
  • Alle billeder og videoer fra spillet
  • Medaljer til det vindende hold


HENVENDELSE

Send en forespørgsel om denne aktivitet

Ofte stillede spørgsmål

Hvordan fungerer dine teambuildingsaktiviteter?

Vores event manager møder dig på det aftalte sted og deler gruppen op i hold. Hvert hold får en iPad og holdene starter med at tage et sjovt gruppebillede. Når du så starter spillet, viser et kort på iPad’en, hvor du skal hen. Hvert sted du besøger, venter der en udfordring, der kan give dig point. Efter cirka 70 minutter samles vi for at kåre vinderholdet og uddele medaljer.


Møder en aktivitetsleder os på stedet?

Ja, vores aktiviteter omfatter altid en aktivitetsleder, som præsenterer aktiviteten og uddeler iPads. I slutningen af aktiviteten møder du igen aktivitetslederen for at afsløre vinderholdet og uddele medaljer.


Hvor starter aktiviteten?

Sammen med dig bestemmer vi, hvor aktiviteten starter og slutter. Vi kan for eksempel starte på dit kontor og slutte på en restaurant eller festsal. Hvis du har valgt en indendørs aktivitet, kan vi komme til dit kontor eller mødelokale.

Skal du have noget med?

Nej, bare gå efter humør og tøj efter vejret. Vi medbringer alt nødvendigt udstyr såsom iPads og medaljer.


hvad gør vi hvis det regner?

I de fleste tilfælde kan vi udføre aktiviteten, selvom det regner. Medbring tøj efter vejret og behagelige sko. Hvis det er muligt, kan vi ændre aktiviteten til at være indendørs eller omlægge aktiviteten til en anden dag.


Er det muligt at aflyse aktiviteten?

Aktiviteten kan aflyses gratis senest 4 uger før den bookede dato. Det mindste antal opkrævet er det antal, der meddeles skriftligt senest 2 uger før bestilt dato.